جامعترین وبلاگ بازی های کامپیوتری

بزرگ ترین مرجع بازی های کامپیوتری

جامعترین وبلاگ بازی های کامپیوتری

بزرگ ترین مرجع بازی های کامپیوتری

Call of Duty 4 Multiplayer

سلام دوستان عزیز
میدونم که از کانتر بازی کردن خسته شدین و آرزو می کنید که ای کاش سرورهای Call of Duty 4 هم مثل کانتر هک بشه و پس از پایان قسمت Single Player این بازی که بسیار کوتاه بود قسمت Multiplayer را هم تجربه کنید.

سلام دوستان عزیز
میدونم که از کانتر بازی کردن خسته شدین و آرزو می کنید که ای کاش سرورهای Call of Duty 4 هم مثل کانتر هک بشه و پس از پایان قسمت Single Player این بازی که بسیار کوتاه بود قسمت Multiplayer را هم تجربه کنید.
حالا تا حدودی آرزوهای شما برآورده شده چون قسمت مالتی پلیر این بازی هک شده و فقط مانده که یکی از ISP ها برای Call of Duty 4 هم سرور راه اندازی کند تا بتونیم بدون lag این بازی فوق العاده را با دوستانمون انجام بدیم.

برای شما دوستان که از سرویس های پر سرعت اینترنت استفاده می کنید آموزش ورود به سرورهای کرک شده ی Call of Duty 4: Modern Warfare را آماده کردم :
ابتدا فایل زیر را دانلود کنید :
http://www.aryangig.com/GamersLand.i...layer_Hack.rar
حجم : 1.32 مگابایت

سپس مراحل زیر را دنبال کنید :
بازی را به طور کامل نصب کنید.سپس فایل iw3mp را کپی کرده و در محل نصب بازی paste کنید و با فایل قبلی جایگزین کنید.سپس این فایل را دانلود کنید :
http://websec.evenbalance.com/downlo...ws/pbsetup.exe
حجم : 1.25 مگابایتبعد فایل pbsetup را باز کرده و مراحل نصب را ادامه دهید(برای نصب و آپدیت کردن برنامه باید به اینترنت وصل باشید)بعد از اینکه این برنامه نصب شد ، آن را باز کرده و بر روی دکمه ی Add a Game کلیک کنید و بعد از قسمت Game بازی Call of Duty 4 را انتخاب کنید و بر روی Browse کلیک کرده و محلی که بازی قبلا در آنجا نصب شده را مشخص کنید. به قسمت قبلی برگردید و بر روی Check For Updates کلیک کنید و دقایقی منتظر بمانید.فایل CD key را باز کرده و یکی از سریال ها رو یادداشت کنید.سپس به محل نصب بازی رفته و فایل iw3mp را باز کنید و به قسمت Options رفته و بعد Multiplayer Options را انتخاب کنید. دقت کنید که گزینه PunkBuster باید Yes باشد. سپس Enter Key Code را انتخاب کنید و سریالی که یادداشت کرده بودید را وارد کنید و بر روی Verify کلیک کنید.حالا به منوی اصلی بازی برگردید و بر روی دکمه ی ~(پایین Esc) از صفحه کلید کلیک کنید و در کادری که باز می شود بنویسید connect و یک بار space بزنید و بعد از آن یکی از IP هایی که در فایل Cracked servers وجود دارد را کپی کنید.اگر ping شما بالا باشد نمی توانید وارد این سرورها بشوید.یکی از سرورهایی که تست شده است :

69.65.11.42:28961
نظرات 2 + ارسال نظر
saji پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام
من یک سایت رو می خوام معرفی کنم که در زمینه ی بازی های آنلاین کار می کنه و کاملا فارسی است.
امکاناتش :
انواع بازی ها فلش
انواع بازی های مختلف برای دانلود
انواع بازی های قدیمی برای دانلود مثل بازی ها سگا
برگزاری مسابقات هر هفته که به نفر اول 15 هزار تومان ، دوم 10 هزار تومان و سوم 5 هزار تومان جایزه میده . تازه جایزه ویژه ی سایت هم 300 هزار تومانه .
بازی استراتژیک عصر پادشاهان که کاملا فارسی هستش.
سایت خیلی خیلی جالبیه.
www.tictakgame.com

اسماعیل سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://1000bazi.javanblog.com

با سلام و عرض خسته نباشید.وبلاگ خوب و کاملی دارید. شما می توانید کد بازی آنلاین تست تمرکز را از وبلاگ من دریافت کنید و در وبلاگتان قرار دهید.این بازی برای همه ی سنین جذاب است.
با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد