جامعترین وبلاگ بازی های کامپیوتری

بزرگ ترین مرجع بازی های کامپیوتری

جامعترین وبلاگ بازی های کامپیوتری

بزرگ ترین مرجع بازی های کامپیوتری

تاریخچه شرکت UbiSoft

شرکت سرگمی های Ubisoft ناشر و سازنده بازی در فرانسه می باشد . این شرکت در 20 کشور که شامل : کانادا ، بارسلونا ، شانگهای چین ، کارولینا در آمریکا و ... استودیو دارد . این شرکت سومین ناشر بزرگ دنیا به شمار می رود که به گفته ی روسای آن آن EA بزرگ ترین و خطرناک ترین رقیب این شرکت است . تلفظ صحیح نام این شرکت (( یوبی سافت )) است ولی در فرانسه آن را (( وای بی سافت )) نیز می خوانند . هدف این شرکت این است که تا سال 2010 بزرگ ترین ناشر دنیا شود .

شرکت سرگمی های Ubisoft ناشر و سازنده بازی در فرانسه می باشد . این شرکت در 20 کشور که شامل : کانادا ، بارسلونا ، شانگهای چین ، کارولینا در آمریکا و ... استودیو دارد . این شرکت سومین ناشر بزرگ دنیا به شمار می رود که به گفته ی روسای آن آن EA بزرگ ترین و خطرناک ترین رقیب این شرکت است . تلفظ صحیح نام این شرکت (( یوبی سافت )) است ولی در فرانسه آن را (( وای بی سافت )) نیز می خوانند . هدف این شرکت این است که تا سال 2010 بزرگ ترین ناشر دنیا شود .

تاریخ :
5 برادر از خانواده Guillemot در سال 1986 در فرانسه Ubisoft را پایه گذاری کردند . Yves Guillmeot به زودی معامله هایی را با EA شروع کرد . در این زمان Sierra و MicroProse تصمیم گرفتند بازی هایشان را در فرانسه و خارج از آن منتشر کنند . به همین خاطر Ubisoft تصمیم گرفت برای رقابت با این دو شرکت خود را توسعه دهد و بازی های خود را در ایالات متحده انتشار دهد . در سال 1990 Ubisoft برنامه توسعه طلبانه ی خودش را آغاز کزد . و در سال 1994 استودیو مونترال را باز کرد . در همان سال ها Michel Ancel یکی از اعضای کلیدی Ubisoft در حال حاضر کاراکتر Ray man را اختراع کرد که هنوز نیز در ساخت بازی از آن استفاده می شود . Ubisoft در سال 1996 به عنوان یک ناشر ثبت می شود و به یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی دنیا تبدیل می گردد .

در سال 2000 Ubisoft توانست با گسترش استودیو Techno – Spy به وسیله Tom Clancy نویسنده مشهور ، بازی طوفان قرمز آمریکا را تولید کرد که موفقیت های زیادی کسب کرد و درجه Ubisoft را در بین بازی سازان و مردم بالا برد و نام آن را سر زبان ها انداخت . در سال 2001 Ubi بازی هایی مانند Rainbow Six را تولید کرد . در سال 2003 Ubi موفقیت های بزرگی را به خاطر بازی های Splinter Cell , XIII , Prince of Persia , Ray man 3 , Rainbow six 3 و Good & Evil به دست آورد . در سال 2003 و 2002 در آمد Ubisoft 453 میلیون دلار بود . Ubi تونست در سال 2004 این رقم را به 508 میلیون دلار افزایش دهد . در این زمان Ubi بیش از 2350 نفر نیرو داشت . به خاطر این کار ها 4 برادر آقای Yves Guillemot که موفقیت خود را مدیون او بودند او را به عنوان رییس کل Ubisoft انتخاب کردند .


در دهه ی 1990 تا سال 2000 Ubi توانست بازی های Online خود را با نام های Uru و Ever Quest در سایت Ubi.com قرار دهد . اما در سال 2004 آن را به خاطر مشکلات زیاد تعطیل کرد . و این بخش را با بازی The Matrix Online معامله کرد . Ubi یک هفته بعد شرکت Wolf Pack را معرفی کرد تا بخش Online را برای Ubi اجرا کند . در سال 2004 Ubi قسمت دوم Splinter Cell را با نام Pandora Tomorrow برای PC ، Xbox و PS2 عرضه کرد . این بازی بخش Online را برای Ubi مجددا به کار انداخت . در سال 2005 Ubi یک بیانیه منتشر کرد و EA را بزرگ ترین رقیب این شرکت خواند و اعلام کرد که تا سال 2010 بزرگ ترین بزرگترین ناشر می شویم . در سال 2006 Ubi حقوق ساخت بازی Driver را به مبلغ 24 میلیون دلار خریداری کرد . گرچه Ubi نتوانست استودیو Reflaction را به طور کامل به دست بیاورد ولی 80 نفر از اعضای آن را به دست آورد .


در سال 2007 نیز بازی Rainbow Six Vegas و GRAW 2 را منتشر کرد تا نشان دهد که در نسل جدید نیز توانایی زیادی دارد . در حال حاضر نیز در حال ساخت بازی های بزرگی مانند Assassins Creed و End War و ... می باشد و Ubi امیدوار است با این عنوان ها بتواند به بزرگ ترین ناشر دنیا تبدیل شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد